Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2012 10:50 - Изненадата
Автор: veskopetrov Категория: Новини   
Прочетен: 2573 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 27.02.2012 11:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Чай да ви кажа каква приятна изненада стопли душата ми днес. Отивам да погледна пощата (това става преди да напазарувам нещо от местния супер: мляко, натурален сок от портокали, пиле да сваря за мексиканското ТАКО, дето ще го готвя тази вечер и плодове, най-вече киви, което днес е осезателно по-ефтино – 6бр. за $2 моля ти се).

Значи разсеяно отключвам пощенсакта кутия, мислейки си за бачкането и кво да видя – до била за суперенуейшън на китаеца се мъдрее повиквателна за пощенска пратка. Очите ми се фокусирват! В този период не очаквам нищо exciting, може би е поредния junk mail или проспект на английското бюро за имоти във Франция, Dordogne, където бяхме преди пет години (те продължават да ни канят обратно всеки 6 месеца).

В пощата чакам около 8 минути. Пред мен една дърта и дебела постоянно се мърда от мястото си, сякаш има глисти отзад, да рови из кутиите за junk наоколо ефтини буклуци от Китай, тефтери за по $1.95, 8GB sticks за по $12.95, плажна волейболна топка на която не виждам цената, комплект от BBQ щипки за $9.95 и т.н. После си бута големия задник пак пред мен. Идва ми да я ритна по гъза и да и кажа абе кротни малко, но си трая, нали съм вече културен.

Най-после дебелата отива на някакво гише и идва моя ред. Подават ми плосък омекотен плик в който има нещо плоско. Не го отварям за да удължа очакването. Вече в къщи вземам острата ножица и срязвам едната страна на плика, понеже от опит знам, че тези пликове са много яки, не можеш ей така да ги скъсаш или отлепиш в края. От омекотения плик се изхлузва почти квадратна книга, чието заглавие осъзнавам веднага. Нещо за което точно си мислех тези дни или седмици. Как да овладея масторлъка на чернобялата фотография. Баси съвпадението – тази точно книга си мислех да набавя. Голям късмет. 

 

 

image

Най-обикновен пощенски плик.

image

Той пристига от другия край на земята.

image

От него се изхлузва почти квадратна книга, чието заглавие осъзнавам веднага, понеже съм си мислел точно за тази книга, дето все още нямам във фотографската си библиотека.

image

Да, тази информация може да се намери из интернет, но Веско обича книгите и освен това този жест на далечния приятел стопля душата му...
 

Викам си ама то не е още моя рожден ден, но го приемам като рожденен подарък, макар месец и половина преди събитието.

Благодаря ти приятелю...




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milenamm - Честито! Страхотна изненада, и аз ...
27.02.2012 19:04
Честито! Страхотна изненада, и аз много обичам такива :))). Със здраве да я си я четеш и чакаме да видим снимки :))
цитирай
2. ellia - Браво на теб,приятелче,ти така си извикал съдбата си:))))
27.02.2012 22:17
нали знаеш приказката "внимавай какво си пожелаваш,че може и да ти се случи"
още по-хубаво е и топли сърцето,щом е от добър приятел-поздрави :))))
цитирай
3. анонимен - Да даваш акъл на Веско как се щрака с апаратчето,
28.02.2012 03:56
е малко нелепо. Но ако онзи серсемин иска да каже "Я виж Веско, дали тези два цвята ще ти направят предизвикателство?", му е простено :-)

Поздрави на целия оркестър

Ваш малък Галин (който е изтрит и повече регистрация в този сайт няма да направи)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veskopetrov
Категория: Туризъм
Прочетен: 2279751
Постинги: 205
Коментари: 2388
Гласове: 5780
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол