Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2007 15:07 - Гладът!
Автор: veskopetrov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4567 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 25.11.2011 12:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Гладът!



Причината да започна да пея в Хора на Варненските момчета бе гладът...

 

Един ден гледам Яйцеглавия тръгнал на някъде и бърза. Настигам го и му викам кво става, що не идваш да ходим на вълнолома, нали се разбрахме. Той..

Приятели този разказ се намира вече тук:

http://veskopetrov.com/?p=1013




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. albizia - Разчувствах се. Тъжно е и все пак ме ...
26.10.2007 16:42
Разчувствах се. Тъжно е и все пак ме настройва носталгично, връща ме към детството - моменти, когато съм си мечтала за нещо вкусно с месеци и все пак съм била някак щастлива...
цитирай
2. skribezium - Веско, развълнувах се и аз!
27.10.2007 14:35
Но така израстват добрите хора по тази земя, те са истинските двигатели на човешкия живот, защото знаят цената на хляба и солта, защото са разбрали основното в живота - бъди човек и ако трябва бъди добър до смърт!
цитирай
3. анонимен - Здрасти Веско !
30.10.2007 23:17
Поздрави от Алата ! Аз съм от Бургас. Отраснах в близост до Морската градина- абе направо в нея си прекарах детството чудно и реших да те попитам описаните от теб "барабонки" дали не са познатите ми вкусни "джидживки" ? Дърветата стават за катерене, а плодът на външен вид.... си го описал :)))

Извинявам се, че се подписвам неблогната още, ама имало епидемия и чакам да проследя ремисията на болестта на някои майстори на словото!
Успехи и шедьоври желая !!!
цитирай
4. veskopetrov - Привет Алата,
31.10.2007 00:40
Радвам се да те чуя.

Трябва да е същото – “барабонки” във Варна, “джидживки” в Бургас. Когато са зелени, са хрупкави, почти безвкусни, но имат свеж, зелен дъх. Като узреят, добиват тъмен червенокафяв, близо черен цвят, почти само костилка и люспа, но аромата не може да се сбърка с нищо. Само внимаваш да не счупиш зъб.

Време е да си направиш блог. Ще ми е интересно да прочета спомени за Бургаската морска градина. А с финапите как бяхте там: http://www.tradewindsfruit.com/jujube_pictures.htm
На никого не мога да обясня какво точно е това. Може би разте в Гърция.
Поздрави и успехи!
цитирай
5. mem - В Тракия му викаме на това дръвче хинап.
16.11.2009 10:56
По-късно разбрах, че плодовете му били сред любимата храна на йогите. :-)))
цитирай
6. peho - поздрави от бургас
24.07.2013 19:48
mem написа:
По-късно разбрах, че плодовете му били сред любимата храна на йогите. :-)))

и аз съм израснал в морската градина. веднъж като се прибрах в къщи заявих, че съм ял и не съм гладен. сещате се какво съм обяснил, че ми е била храната. получих порция присмех и строг тон да сядам да ям ,,истинска храна,,.
джидживки, хинап-да. ама барбонки казваме на един заешки продукт, дето не се яде :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veskopetrov
Категория: Туризъм
Прочетен: 2279731
Постинги: 205
Коментари: 2388
Гласове: 5780
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол